سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 >

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه عرصه جنگ سایبری دوسویه است گفت: همانطور که به ما هجمه سایبری می شود لشگر سایبری ما هم که شامل متخصصینی از بسیج اساتید، دانشجویی، طلاب و بسیج خواهران است به سایتهای دشمن هجمه وارد می کنند.

حمله هکرهای بسیجی به سایتهای دشمن

سردار سرتیپ پاسدارعلی فضلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص فعالیت این سازمان در مقابله با تهدیدات سایبری، اظهارداشت: رویکرد سازمان بسیج مقابله با جنگ نرم، عمق بخشی داخلی و همچنین سازماندهی ارتش دهها میلیونی است.
وی با تاکید براینکه بسیجیان در حوزه های مختلفی از جمله حوزه فرهنگی و سازندگی ورود جدی داشته اند، گفت: بسیجیان دریادل در عرصه دفاع و حفظ امنیت کشور نیزنقش بسزایی را در طول تاریخ انقلاب و بویژه در مقاطع اخیر برعهده داشته است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه معاونت فن آوری واطلاعات سازمان بسیج در حوزه سایبر و مقابله با جنگ نرم گامهای اساسی را برداشته است، عنوان کرد: در حوزه سایبر ما بدون اتکا به توان بسیجیان قادر به رصد کردن و مقابله جدی با دشمنانمان نبودیم.


وی با تاکید براینکه هیچ دفاعی بدون هجمه معنا ندارد، گفت: با توجه به اینکه عرصه جنگ بویژه جنگ سایبری دوطرفه است بنابراین دفاعی موفق است که هجمه ای توام با فکر، اندیشه و برنامه داشته باشد.


سردار فضلی تصریح کرد: درحقیقت همانطور که در حوزه سایبری به ما هجمه وارد می شود لشگر سایبری ما هم که شامل متخصصینی از بسیج اساتید، بسیج دانشجویی، بسیج طلاب و حتی بسیج خواهران است به سایتهای دشمن هجمه وارد می کنند.


گفتنی است، سردار سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران پیش از این در خصوص فعالیت ارتش سایبری در مقابله با دشمنان گفته بود که ‏با توجه‎ ‎به ‏اتصال‌ سپاه به بسیج و نیروهای انقلاب هیچگونه محدودیتی در رابطه با تعداد‎ ‎نیروهای متخصص در ‏زمینه جنگ ‏سایبری نداریم‎ و علت موفقیت سپاه در عرصه جنگ سایبری هم استفاده از متخصصین بسیجی است.


  

در حالیکه در اثر حمله وحشیانه نیروهای امنیتی در یمن جنایتی جدید رقم خورد و بیش از هزار نفر از مردم معترض یمن کشته و زخمی شدند و همچنین دیکتاتور لیبی بوسیله مزدوران خود از زمین و هوا و دریا و با استفاده از انواع سلاح های ممنوعه مردم خود را به خاک و خون کشید، شبکه بی بی سی فارسی در برنامه خبری 60 دقیقه تر جیح داد بازتاب بسیار کمرنگی به این اخبار مهم بدهد. بی بی سی فارسی در این برنامه خبری علاوه بر آنکه اخبار لیبی و یمن را از خلاصه مهمترین خبر های خود کاملا حذف کرد در طول این برنامه با اختصاص زمان اندکی به حوادث مهم انقلاب های کشورهای عربی عملا ضمن سانسور جنایات دولت های دیکتاتور صدای مظلومیت مردم این کشورها را سانسور کرد.

 

بنگاه خبرپراکنی بی بی سی

 

بی بی سی فارسی در این برنامه 60 دقیقه ای در حالی که با آب و تاب فراوان، 25 دقیقه از وقت برنامه را به مساله احتمال نشت مواد رادیو اکتیو از نیروگاه هسته ای ژاپن و 9 دقیقه به مساله سانسور اینترنتی و 4 دقیقه به آمدن یک نوع جدید از صفحه دیجیالی در بازار که بیشتر برای بازی مورد استفاده قرار می گیرد اختصاص داده بود، فقط 30 ثانیه آن هم بصورت خیلی خلاصه و گذرا ،اخبار یمن و خبر مهم کشته و زخمی شدن بیش از هزار نفر از مردم معترض یمنی بوسیله نیروهای دولتی را بازتاب داد.

 


  

محمود احمدی نژاد، پنج شنبه برای حضور در بیستمین کنگره آیت الله العظمی مرعشی نجفی به شهر قم سفر می کند

احمدی نژاد

علی بنایی نماینده قم در مجلس در گفتگو با خبرنگار«نسیم» با بیان اینکه این سفر با دعوت آیت الله سید محمود مرعشی نجفی فرزند آیت الله العظمی مرعشی نجفی صورت می گیرد، گفت: تا آنجا که اطلاع دارم این سفر خارج از برنامه های سفر استانی ایشان است، از این رو آقای احمدی نژاد در این سفر برنامه ای به جز حضور درکنگره مرحوم آیت الله مرعشی نجفی برای بازدید و دیدار ندارند.


  

آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت:

ان‎شاءالله شما خواهران و برادران این نظام و مملکت را حفظ کنید؛ تا شما و امثال شما بسیجی‌ها هستید، ما نگران آینده نیستیم.


  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :3
کل بازدید : 83942
کل یاداشته ها : 53


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ