سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 >

به نام خدا
سال 88  پس از انتخابات اتفاقات زیادی افتاد که وقتی می گفتیم مخالفان انکار می کردند که کار ما نبوده است.اما اکنون که آن تشنج و غبار الودگی و هیجان به پایان رسیده است سبزها به مرور ماهیت خود را نشان دادند بطوریه چند وقت پیش در فریاد یک سبز به جمله ای با اتش زدن مساجد برخورد کردم. این پروفایل که دارای 7 ما سابقه کلوبی ست فریاد زده است که باید تمام مساجد کشور را سوزاند.جالب آنکه بعضی نیز این فریاد را پسندیده و از این گفته حمایت کردند


  

خوش‌چهره در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس:

 اصلاحات تابلوی منفوری است که تا مدت‌ها امکان استفاده از آن وجود ندارد
 خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه تهران با تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان، به سرنوشت منفی اصلاح‌طلبان اشاره کرد و گفت: اصلاحات تابلوی منفوری است که تا مدت‌ها امکان استفاده از آن وجود ندارد از این رو اصولگرایان باید مراقبت کنند که به چنین سرنوشتی دچار نشوند.
A0441282.jpg

محمد خوش‌چهره، رئیس فراکسیون اصولگرایان مستقل مجلس هفتم، در گفت‌وگوی تفصیلی با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به مهمترین شاخص‌های اصولگرایی در حال حاضر برای انسجام و وحدت این جریان، اظهار داشت: اولین امر، تشخیص صحیح از باید‌ها و نباید‌هایی است که ماهیت اصولگرایی را نشان می‌دهد به بیان دیگر این مسئله همان موضوع اخلاق اسلامی است که باید فضای رفتار اصولگرایی را شکل دهد. 

وی با بیان اینکه در موارد متعددی دلایل انحراف یا تضعیف جریانات ارزشی و عدم تحقق اهداف آنها کاهش و زوال بحث اخلاق بوده است، تصریح کرد: این مسئله باید به شدت مورد توجه قرار گیرد چرا که تهذیب نفس در رفتار‌های فردی و انضباط در رفتارهای جمعی از عناصر شکل ‌دهنده مقوله اخلاق است. 

خوش‌چهره ادامه داد: درک صحیح و تعریف درست از مفاهیم اصولگرایی از موارد مهمی است که آموزه‌های دینی آن را به روشنی نشان داده است و در واقع مفهوم صحیح آنها بیان رفتاری است یعنی نوعی از تولی و تبری‌هایی که در سر اصول وجود دارد. 

وی عنوان کرد: کسی که وارد فضای اصولگرایی می‌شود باید نسبت به مصالح و منافع کشور نگاه جامع‌تری داشته باشد. 


ادامه مطلب...

  
حجت الاسلام دکتر طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در گرگان
هدف اصلی بعثت، ایجاد مکارم اخلاق است

به گزارش روابط عمومی سپاه نینوا گلستان ، کلاس اخلاق پاسداران سپاه نینوا گلستان در حسینیه غدیر این سپاه به مناسبت بعثت نبی اکرم برگزار گردید .  

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج، حجت الاسلام دکتر سید علی طاهری نماینده مردم شهر گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک به مناسبت بعثت نبی اکرم (صل الله علیه و آله) با اشاره به این حدیث نبوی (انما بعث لاتمم مکارم الاخلاق ) هدف اصلی بعثت را ایجاد مکارم اخلاق معرفی نمودند . ایشان با بیان این نکته که اخلاق تنها شامل معنویت نمی شود و باید در همه زمینه ها اخلاق را رعایت نمود (اخلاق اجتماعی ، اخلاق سیاسی ، اخلاق اقتصادی و ... )

 

وی در ادامه بیان داشت :  اگر ما درباره عظمت کار پیامبر اکرم نگاهی به روز داشته باشیم امروز بر پایه الگوهای اسلامی ، حکومتی و نظامی در کشور ما بر پا گردیده است که هم الگوی نبوی و هم علوی دارد .

نماینده مردم گرگان و آق قلا بیان داشت : این حکومت ونظام با توجه به اینکه دسترسی به ائمه معصومین ندارد امام توانسته با توجه به تکیه بر قرآن و احادیث اهل بیت حکومتی را تشکیل دهد که الگویی برای کشورهای دیگر هم باشد.

حجت لاسلام دکتر طاهری در ادامه گفت :  از جمله نمونه های رفتاری این حکومت ولایت فقیه می باشد که این نظر مترقی توسط شهید بهشتی و یارانش در قانون اساسی هم گنجانده شد با اینکه امام راحل (ره) فرمودند قانون اساسی ولایت فقیه را محدود کرد اما به هر حال عامل موفقیت نظام ما حکومتی بر پایه ولایت مطلقه فقیه است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری فرمودند : با توجه به اینکه این نظام در منطقه از جایگاه بالایی برخوردار است ،دشمنان اسلام و این نظام تمام دشمنی خود را به عرصه نمایش گذاشته اند و تمامی این دشمنی ها را متمرکز کرده اند در ایران اسلامی ما.

در ادامه گفت: فوکویاما نظریه پرداز غربی دقیقاً بر اساس اسلام ناب و فقه اهل بیت (علیهم السلام) دلیل اینکه نظام اسلامی ایران شکست نمی خورد را 2 عامل معرفی می نمایند.

1-       عامل اعتقاد به عاشورا ( مردم برای دین از جانشان با تأسی بر امام حسین (علیه السلام)مایه می گذرند و حاضرند در این راه خود را فدا کنند .

2-       عامل دیگر اعتقاد به مهدویت است (یعنی مردم ایران امید دارند علی رغم تحمل تمام سختی ها امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ظهور پیدا می کند و جهان را پر از عدل و داد می نماید.

فوکویوما این دو عامل را به منزله دو بال پرنده به محوریت ولایت فقیه معرفی می کنند یعنی تا زمانی که این دو عامل با محوریت ولایت فقیه وجود دارد این پرنده در اوج است و تیرها به آن اثر نمی کند اگر بخواهیم این پرنده را مورد هدف قرار بدهیم باید محوریت آن را ازبین ببریم تا هربال این پرنده به یک سمت و سو برود و تنها عاملی که می تواند تضعیف نظام را در برداشته باشد تضعیف ولایت فقیه است .

ایشان افزود :  وظیفه ما این است که جایگاه ولایت فقیه را برای مردم تبیین نمائیم البته مردم همیشه در صحنه بوده اند و با اشاره رهبری همیشه در خط مقدم حضور داشته اند این خواص هستند که بعض از آنها مردود میشوند و مخالفتهایی را پنهان و آشکار انجام می دهند اگر بصیرت لازم بوجود بیاید و مردم با زوایای زندگی رهبری و همچنین امام (ره) آشنا می شدند چه اتفاقات خوبی رخ می داد . مردم باید بدانند که امام (ره) و رهبری هیچگونه چشم داشت مادی برای خود نخواسته اند متاسفانه ما قدر چیزی را که در اختیار داریم نمی دانیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مورد فتنه 88 گفت : کسانی که خودشان را یار امام و رهبری و سرباز امام و شاگرد امام (ره) قلمداد می نمودند مردود شدند و ابزار دست دشمن قرار گرفتند ما باید از خودمان مراقبت کنیم .

وی در پایان گفت : برای ادامه راه نیاز به شاخص داریم و این شاخص هم رهبری و ولایت فقیه می باشد.

نماینده مردم گرگان و حومه بابیان اینکه نبی اکرم هم در مواجهه با حکام ، هم در مواجهه با مردم اخلاق را رعایت می نمودند و الگوهای حکومتی خوبی را به یادگار گذاشته اند و اینکه اگر جامعه بخواهد به سمت جامعه نبوی پیش برود باید از نبی مکرم اسلام الگو بگیرد .

  

 

وزیر امور خارجه انگلیس در واکنش به برگزاری رزمایش موشکی پیامبر اعظم 6 مدعی شد ایران مخفیانه موشک‌هایی با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای را آزمایش کرده است. 

به گزارش فارس، "ویلیام هیگ " امروز چهارشنبه مدعی شد ایران مخفیانه موشک‌هایی را آزمایش کرده است که قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای دارند. 
 
خبرگزاری فرانسه گزارش داد این اظهارات هیگ پس از آن مطرح می‌شود که سپاه پاسداران ایران دیروز در رزمایش 10 پیامبر اعظم 6، چهارده فروند موشک را آزمایش کرد.  
وزیر خارجه انگلیس در بیانیه‌ای خطاب به نمایندگان پارلمان این کشور مدعی شد: ایران همچنین آزمایش‌های مخفی موشک بالستیک انجام داده و راکت‌های را پرتاب کرده که شامل موشک‌های با قابلیت حمل یک کلاهک هسته‌ای است که در نقض قطعنامه 1929 شورای امنیت است. 
وی همچنین با اشاره به اینکه ایران اعلام کرده است در نظر دارد توانایی تولید اورانیوم 20 درصد غنی شده خود را افزایش دهد گفت: این سطح از غنی‌سازی بسیار فراتر از آن چیزی است که برای انرژی هسته‌ای صلح آمیز مورد نیاز است.  
هیگ افزود: ما افزایش فشار بر ایران برای مذاکره در زمینه توافق برای برنامه هسته‌ای این کشور را حفظ می‌کنیم و ادامه خواهیم داد. 
 اما در این میان واشنگتن نیز که به‎نظر می‌رسد به‎شدت از دستاوردهای ایران در رزمایش اخیر پیامبر اعظم(ص)6 به‎خشم آمده است، مدعی شده که ایران درباره برنامه موشکی خود اغراق می‌کند. 
 
"ویکتوریا نولاند " سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا روز گذشته در واکنش به دستاوردهای عظیم ایران در رزمایش موشکی پیامبر(ص)6 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مدعی شد: ایران به جای اینکه به تعهدات بین‌المللی خود پایبند باشد، درباره برنامه‌های موشکی‌اش اغراق می‌کند. 
 
آمریکا و کشورهای غربی مدعی آن هستند که جمهوری اسلامی ایران مخفیانه در تلاش برای تجهیز به سلاح اتمی است و این در حالی است که مقامات کشورمان بارها اعلام کرده‌اند ماهیت برنامه هسته‌ای ایران کاملاً غیرنظامی بوده و قصد تهران از پیگیری برنامه هسته‌ای خود صرفاً استفاده‌های غیرنظامی و صلح‎آمیز است.

 


  

وزیر اطلاعات با بیان اینکه ‌‌راه‌های مقابله با پروژه "کیف اینترنتی " طراحی کرده‌ایم، ‌این پروژه‌ را پروژه‌ای تعریف کرد که شخص اوباما به عنوان حرکتی جدید در حوزه سایبری و بیشتر با هدف مقابله اینترنتی با جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در خصوص مذاکرات صورت گرفته بین ایران و عراق درباره تعطیل کردن اردوگاه اشرف تا پایان سال جاری اظهار داشت: مسئولان اشرف در حمایت آمریکایی‌ها قرار دارند و در حمله اخیر ارتش عراق به این پادگان هم دقیقا مشخص شد که آمریکایی‌ها چه حمایت‌هایی دارند. 

وی خاطرنشان کرد که در جریان حمله ارتش عراق به پادگان اشرف برخی مجروحان را آمریکایی‌ها برده و تحت مداوا قرار داده‌اند. 

وزیر اطلاعات در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص دستاوردهای اجلاس جهانی مبارزه با تروریسم که در تهران برگزار شد، اظهار داشت: از ویژگی‌های خوب این اجلاس این بود که کشورهای شرکت کننده، حضور فعالی در بحث‌های صورت گرفته داشتند. 

 وی افزود: شعار این اجلاس حرف دل همه شرکت‌کنندگان بود و در مذاکراتی که با برخی هیئت‌های شرکت کننده داشتیم، همواره اذعان داشتند که مبارزه با تروریسم یک مطالبه بین‌المللی است و فقط خواسته رؤسا و مسئولان کشورها نیست. 

وزیر اطلاعات در خصوص امضای فرمان حمله سایبری به کشورهای مستقل توسط رئیس جمهوری آمریکا که محور سؤال خبرنگاری بود، اظهار داشت:‌ این اقدام حرکت تازه و جدیدی نیست و از سال فتنه 88 آمریکایی‌ها و در واقع سرویس‌های جاسوسی کشورهای همراه با آمریکا و حتی بعضا کشورهای منطقه در فضای سایبری سرمایه‌گذاری سنگینی کرده‌اند. 
 وی افزود: اوباما دو سه بار در کنگره آمریکا و در جاهای مختلف اذعان کرده جنگ سایبری با جمهوری اسلامی به موفقیت نرسیده و اقرار به شکست کرده و ما مجموعه این اقدامات و به عنوان نمونه "کیف اینترنتی " را از قبل پیش‌بینی و رصد و راه‌های مقابله با آنها را طراحی کرده‌ایم.  
مصلحی در پایان کیف اینترنتی را پروژه‌ای تعریف کرد که شخص اوباما به عنوان حرکتی جدید در حوزه سایبری و بیشتر با هدف مقابله اینترنتی با جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده و خاطرنشان کرد که وزارت اطلاعات بر فضای سایبر تسلط بسیار خوبی دارد و کشورمان از فناوری این عرصه برخوردار است.

 


  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :6
کل بازدید : 83869
کل یاداشته ها : 53


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ