سفارش تبلیغ
صبا ویژن
< 1 2

ادامه انشقاق گسترده در لیدرهای فرقه سبز

هنوز بحث اختلاف گسترده فرقه سبز و رسانه های ضد انقلاب با عطاءالله مهاجرانی در مورد اظهارات اخیرش داغ بود که امروز یکی از این رسانه ها از عمق اختلافش با محسن کدیور نیز پرده برداشت. 

به گزارش مشرق به نقل از جهان، خبرنامه ضد انقلاب و صهیونیستی گویا، امروز در مقاله ای توسط محمد امینی از چهره های ضد انقلاب و سلطنت طلب، به اظهارت اخیر محسن کدیور با شبکه خبری "تهران ریویو" اشاره کرد.

گویا کدیور در اظهارات خود گفته است: "مدل حکومتی (که) در شرایط فعلی ممکن و شدنی است، یک «جمهوری اسلامی» برپای? جا انداختن قرائت دموکراتیک از «همین قانون اساسی جمهوری اسلامی» است."

نکته ای که رسانه صهیونیستی گویا و ضد انقلابی همچون محمد امینی را شگفت زده و البته عصبانی کرده است، تأکید محسن کدیور بر قبول قانون اساسی فعلی ایران و در ادامه ایجاد یک جمهوری «اسلامی» به عنوان تنها حکومت ممکن است.

امینی سلطنت طلب که صحبت های کدیور را "پریشان گویی" عنوان کرده است همچنین اشاراتی هم به اظهارات کدیور در زمان حضورش در ایران داشته و صحبت های کدیور پیرامون نقد سکولارزیم و نقد کسانی که به سکولاریزه کردن ایران فکر می کنند را به او یادآوری می کند.

این ضد انقلاب ایرانی الاصل همچنین به بخش دیگری از صحبت های کدیور نیز اشاره می کند و می گوید: "گفتگوی ایشان با «تهران ریویو» در بهترین تفسیر، پریشان گویی کسی است که هنوز در سودای ماندگاری جمهوری اسلامی با چهره ای رحمانی است."

سایت سلطنت طلب گویا در ادامه به نقل از امینی به بیان نقدهای دیگری نیز با لحنی کاملا غیر مودبانه که روش و منش همیشگی رسانه های ضد انقلاب است به تفسیر! صحبت های کدیور می پردازد و صحبت های طرح شده را اینگونه به پایان می برد: "به گفته سعدی خر موسی به کعبه بردن؛ که چون از کعبه بازگردد، هنوز خر باشد."!!!


  

هفدهم ربیع الاول، میلاد حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) (53 سال قبل از هجرت) و میلاد امام جعفر صادق (علیه السلام) (سال 83 قمری) مبارک باد

صلوات


  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :32
کل بازدید : 84083
کل یاداشته ها : 53


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ