سفارش تبلیغ
صبا ویژن
< 1 2

پژوهشگر ارشد موسسه «جینز» واشنگتن، فن آوری موشکی را نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی برشمرد و رزمایش پیامبر اکرم (صل الله علیه و آله وسلم) 6 را حامل پیام روشنی برای دشمنان کشورمان دانست.


فن آوری موشکی ایران
آلکس وطنخواه، پژوهشگر ارشد موسسه دفاعی و امنیتی «جینز» در واشنگتن در گفتگوی خود با رادیو فردا، رزمایش پیامبر اکرم(صل الله علیه و آله وسلم) 6 را پیام روشنی به کشورهای نزدیک به آمریکا بویژه عربستان دانست و گفت: «پیغام ایران به این کشورها این است که ایران ضعیف نیست و قادر به دفاع کردن است و به این شیوه قدرت خودش را به نمایش می گذارد».
وی، فن آوری موشکی را به عنوان نقطه قوت ایران دانست و در عین حال مدعی شد: «ارتش ایران از نظر نیروی دریایی و هوایی نه تنها جلوی آمریکا نمی توانند بایستند بلکه ممکن است جلوی همسایه خودشان هم ضعیف عمل کنند، به خصوص در مقابل کشورهایی مانند ترکیه و پاکستان».
وطنخواه افزود: «اینها در چنین شرایطی روی مسائلی که در آن قدرتمندند، مثل مسائل موشکی مانور داده و آنها را به نمایش می گذارند».
گفتنی است، ادعای ضعف نیروی دریایی و هوایی ارتش ایران در حالی از سوی کارشناس رادیو فردا مطرح می شود که ارسال زیردریایی جمهوری اسلامی ایران به آبهای بین المللی در هفته های اخیر اعجاب بسیاری از کارشناسان نظامی دنیا را به همراه داشته است.
شبکه icc آمریکا چندی پیش اذعان کرد: «ایران از نظر نظامی بسیار قوی شده است و اگر چنین نبود آمریکا در حمله کردن به ایران درنگ نمی کرد».

  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :8
کل بازدید : 83988
کل یاداشته ها : 53


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ