سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 >

ارتباط بی‌سیم با مرکز قطع شده بود؛ به این ترتیب باید برمی‌گشتیم و فعلا قید پاکسازی روستای مورد نظر را می‌زدیم. منتظر بودیم 2 نفر از بچه‌ها را که فرستاده بودیم بالای تپه برگردند تا ما هم راه بی‌فتیم. 20دقیقه‌ای فرصت داشتیم، خیلی نگران بودم. 20دقیقه برایم مثل یک سال گذشت. سعی کردم خودم را با تماشای مناظر اطراف سرگرم کنم. کوه‌ها و تپه‌ها و حتی تخته‌سنگ‌ها و خورده‌سنگ‌ها، عجیب داشتند نگاهمان می‌کردند و هرچه بیشتر می‌دیدند، تعجبشان افزون‌تر می‌شد، تقصیری هم نداشتند آخر برای نخستین بار بود که ما را می‌دیدند و برای نخستین مرتبه بود که چشمشان به پاسدارها افتاده بود. گرچه این تعجب ذره‌ای در آرامش و متانت طبیعت تاثیر نگذاشته و همچنان ثابت و صبور سر جایش ایستاده بود و این بزرگترین درسی است که طبیعت می‌تواند به انسان بیاموزد. آیه المومن کالجبل الراسخ (مومن همانند کوه استوار است) مصداق همین صبر، ثبات، ایستادگی و استقامت در مقابل رخدادهاست.

عادت داشتم هر موقع حدیث یا آیه‌ای یادم می‌آمد، آن را به غلامعلی می‌گفتم تا بدانم او در این مورد چه می‌داند و برداشتش چیست. بعضی وقت‌ها سر همین کار، ساعت‌ها به بحث می‌نشستیم اما همیشه به نتیجه واحدی می‌رسیدیم. رو به غلامعلی کردم و صدایش زدم غلامعلی!
بله
می‌گم المومن کالجبل الراسخ یعنی چه؟
تو هم خوب ذوقی داری‌ها! هر برنامه‌ای که پیش می‌یاد یه چیزی تو آستینت داری که بگی! یادته رو تپه ابوذر هم که بودیم اون خطبه حضرت علی رو گفتی؟ خیلی جالب بود.

اما تو این جمله‌ای که گفتی مطلب اصلی جبل راسخ هستش که باید معنیش رو فهمید. عقیده تو هم حتما این نیست که منظور معنی تحت اللفظی کلمه یعنی کوه استوار است؟ آخه اگه همین کوه‌های به ظاهر استوار که مثل شاخ شمشاد اینجا ایستادن رو بخوای ببری توی یک صحرای بی‌آب و علف و آب را هم به‌روشون ببندی دیگه از استواری می‌افتند. اگه انبوهی از دشمن محاصره‌شون کنند از استواری می‌افتند، اگه طفل 6 ماهشون رو جلوشون شهید کنی از استواری می‌افتند، اگه نوجوان 14سالشون رو شهید کنی از استواری می‌افتند، اگه دست‌های برادرش رو قطع کنند و بعد هم به شهادتش برسونند از استواری می‌افتند، اما امام حسین (ع) نه تنها اینها رو داد بلکه...

در ادامه مطلب بخوانید...

 
ادامه مطلب...

  

«یعقوب حاتمی» از سربازان گمنام امام زمان (عج) که در یکی از عملیات های گروهک تروریستی منافقین در سال 1386 مجروح شده بود، صبح امروز در بیمارستان آتیه تهران به شهادت رسید.

 یعقوب حاتمی در درگیری با نیروهای گروهک منافقین در اتوبان یادگار امام تهران، از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.

بنابر این گزارش، وی به دلیل وجود لکه های خونی در ناحیه سر، سه ماه اخیر را در بیمارستان آتیه بستری و زیر درمان قرار داشت.



گفتنی است پیکر پاک این شهید صبح روز سه شنبه 16 آذرماه، ساعت 9 صبح از میدان بازار دوم نازی آباد تهران تشییع خواهد شد.

تابناک


  

مقام معظم رهبری(ره): 

یک ملت، با اقتدار علمى است که مى‏تواند سخن خود را به گوش همه‏ى افراد دنیا برساند؛

با اقتدار علمى است که مى‏تواند سیاست برتر و دست والا را در دنیاى سیاسى حائز شود

بار دیگر ضعف و سردرگمی استکبار جهانی از نخبه پروری ایران.
ما همه یار شهریاریم


  

در این دنیا از دو راه می توان موفق شد ؛

 یا از هوش خود و یا از نادانی دیگران 

 


  

امام خامنه‌ای(مدظله) در تجمع 110 هزار نفری بسیجیان استان تهران:

   بسیجی ماندن و ایستادگی در راه، مهمتر است
و بسیجی ماندن نیز به مراقبت و مواظبت دائم نیاز دارد.

 

عزیزان من! بسیجى شدید، مبارک است؛
اما بسیجى بمانید. ایستادگى در راه، مهم است. بسیجى ماندن متوقف به این است که دائم خودمان را مراقبت کنیم، مواظبت کنیم و از راه بیرون نرویم.
ملت ایران کار بزرگى انجام داده است. کار بزرگ این است که دنیائى را که یکجا و چهار اسبه به سمت جهنم حرکت میکرد و میتاخت، یک نهیب زده است، یک بخشى را جدا کرده است.
امروز جمعیتهاى عظیمى از مردم دنیا متوجه حقیقت شده‌اند و ملت ایران به عنوان پیشتاز و پیشرو، راه را تغییر داده است و مسیر را عوض کرده است. مسیر جوامع انسانى باید به سمت خدا باشد، باید به سمت بهشت باشد، باید به سمت حقیقت باشد. خوب، بدیهى است که شما ملت ایران این کار بزرگ را انجام داده‌اید. اهل باطل که ساکت نمى‌نشینند. آن کسانى که وجودشان وابسته‌ى به باطل و ناحق است، وابسته‌ى به ظلم است، وابسته‌ى به لگد زدن بر سر ملتهاست، اینها که آرام نمى‌نشینند که ملت ایران فریاد حقیقت و هدایت بدهد، دنیا را بیدار کند، بشریت را بیدار کند؛ اینها معارضه میکنند.

ان‌شاءاللَّه شما جوانها آن روزى را شاهد خواهید بود
که به قله‌هاى افتخار دست پیدا کردید
و همچنان که قرآن وعده کرده است: «لتکونوا شهداء على النّاس»

 شهیدان و گواهان مردم دنیا شدید

در قله‌ها باشید که

 ملتها به شما نگاه کنند و  به سمت این قله‌ها حرکت کنند.

منتظر شهادت بمانید

یاعلی


  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :5
کل بازدید : 84022
کل یاداشته ها : 53


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ